fredag 6 mars 2015

Fitnesstukku-tårtan

Goddag alla!

Har fortfarande inte repat mig ordentligt, och börjar tro att det ligger en lunginfammation och gömmer sig i andningsorganerna mina.
Hostar som om jag rökt i över 100 år, och det är slem och skit som gäller.
Plus illamående och yrsel.
You are welcome med detaljerna!
Heh.
:D

Men hej, positivt tänkande.
Snart är väl det här helvetet förbi och jag får återvända till gymmet starkare och uthålligare.
Dessutom fick jag mig en trevlig överraskning idag morse.
Överraskade Tobias igår med en försenad födelsedagspresent (han fyllde på onsdagen), som jag sparat på en god tid.
Eftersom killen har allt i den pengaklass jag har råd med, så slog jag till och bestämde mig för att laga en Fitnesstukku-tårta!
Idén kom från de blöjtårtor som folk brukar göra till baby showers, men eftersom Tobias inte väntar barn och alltid behöver träningsprodukter så föll detta ganska naturligt.
Till min hjälp kom även meatball Cessi med sina fina pimplar och band.
<3
Anyway, Fitnesstukku blev tydligen inspirerad av min bild och lånade den till sitt Instagramkonto.
Började fundera när random peepz började gilla bilden igen, då var det bara en shoutout från Fitnesstukku.
Hihi, är lite stolt nog.

Så nu återstår lite skolarbete och sen vila igen.

PUSS!

Finfiiina kakan!


Oh, man tackar!
;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar