tisdag 17 mars 2015

Effektiv dag

Hej på er snyggingar!

Om jag tyckte gårdagen var bra, så vad kan jag då säga om denna tisdag?
Kan ju börja med att konstatera att jag tydligen behövde sova 12 (!!) timmar för att komma igen och orka med allt som måsta göras.
Var nämligen helt slut igår efter kvällspromenixen, och gjorde i princip inget annat än sov, så hade lite att ta igen idag.
Men har hunnit skriva de 3 sidor på en uppsats till skolan som jag skulle gjort igår, så några sidor till ikväll ännu och jag är klar med det!
Woopwoop, känns så bra!

Sen använde jag mig av tiden effektivt idag, och lyckades pressa in två gympass mellan en föreläsning.
Rumpan och cardio stod på schemat, och med 12 timmar sömn i bagaget var energin på topp!
Cyklade också hem på rekordtid, så det är bara att konstatera att det är Duracellkanin-mode idag.
And I love it!
Kasta in lite solsken och solas på balkongen, och ni har min awesome dag i ett nötskal.

Nu väntar några stressiga dagar i Ekenäs, men det tänker jag inte oroa mig för.
Jag kör på och hoppas på det bästa liksom.

PUSS!

Det är grejjor att sola på vår lilla balkong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar