fredag 2 juni 2017

Know no better

Godmorgon peepz!

Det är fredag gott folk, och för mig betyder det i det stora hela ett benpass på gymmet och spelkväll senare.
Är på ganska bra humör, och tror mycket beror på den fina gårdagen.
Var laddad som tusan när det väckarklockan ringde på torsdagmorgon, och steg genast upp för att köra mitt gympass.
Tror mycket kom från onsdagkvällen då jag var och hjälpa Lina och Jonno med sin remppa.
Fun fact om mig: jag älskar att göra fysiskt arbete, om det är sen hemma eller borta, om jag kan det eller inte.
Jag lär mig snabbt.
Så att riva tapeter var skit kul, såpass kul att jag tog tag i projektet "Reda-upp-garderoben-och-slänga-allt-onödigt" när jag kom hem, och höll på till sena natten.
Har funnits mer energi denna vecka, och jag älskar det!

Men jaa, torsdagen.
Tränade och åkte sedan vidare för veckans samtal med psykologen.
Därifrån blev det sedan Karis och möte med finaste syster.
Vi satt i Serendi och snackade om allt och inget, och fördrev ett par timmar där.
Fick också en skymt av Emilia, vilket inte gjorde dagen sämre, särskilt då hon kom med "goda" nyheter.
Hehe,
Hem äta, och sen ut på en lång promenad i kvällssolen.
Fyfan, så jag älskar det, terapi i sin renaste form minsann.

Nu skall vi dock ta an veckoslutet, och göra det bra!
Så ha det gött,

PUSS!

Händerna (som blev ÄNNU snyggare) under remppan.

Serendimys med syster.

Hitta kompis.


Skönheten i Ekenäs natur och skärgård är slående <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar