tisdag 6 juni 2017

Röd som en kräfta

Godkväll peepz!

ÄNTLIGEN kontrast till det kalla och gråa.
Idag har vi nämligen fått njuta av en riktig sommardag, och det kunde inte kunna komma lägligare.
En stad som var mycket tyst och lugn under gårdagens kvällspromenad, hade plötsligt vaknat till liv.
Så härligt att se.
Gjorde också det mesta jag kunde av denna dag, och tränade mitt gympass hastigt på förmiddagen så jag sedan kunde fara och slänga mig på beachen.
Helt ensam fick jag ligga där och steka, och ni kan inte ana hur skönt det var!
Började t.o.m bränna i skinnet, ni vet sådär som det är på sommaren när det är riktigt varmt.
Lycka!
Inte lika lycklig dock när ikväll märkte att jag bränt mig rejält.
Men hej, det är sånt som man får ta.
:)

Annars fortsätter nu allt annat i samma spår som igår.
Fruktansvärt jobbigt läge.
Du vet varken upp eller ner, eller ut eller in.
Men finns liksom inte energi att fokusera på det nu heller, nu måste jag få mitt liv att gå ihopa först.
Typ ekonomi och annan skit.
Så jaa, mår kanske inte helt hundra just nu, men har ju turen att ha en hel hög med fina brudar runt mig som är guld.
Utan er, inget jag.
<3

Men hörni, vi håller tummarna att morgondagen ska bli bra.
Ha det gött,

PUSS!

Härligt väder och härlig plats!

Catcha brunaa.

Senare idag blev det lunchdejt med mamsi, sååå bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar