måndag 12 juni 2017

Lonely sundays

Godkväll.

Veckoslutet är över och en ny vecka är på antåg.
Har ju lite kul stuff att se fram emot så det är ju inte så illa.
Imorgon blir det exempelvis shopping med syster, tisdag träffis med mamma, fredagen dimission och lördag examensfest med släkten och senare liknande fest hos Madde.
Jepp, min Maduska är i Finland igen, och det känns så fint!
Behöver allt sånt just nu.
För jag kan inte hjälpa det, men mycket känns så jävla jobbigt för tillfället.
Försöker svänga på allt och se de ur positiva synvinklar, men det är nog svårt.
Fruktansvärt svårt.
Ingenting har blivit som jag planerat, så vet inte vart jag skall liksom vända mig, eller hur jag skall vara nu.
Tänker inte sjunka längre ner i depressionens avgrund, för viljan är stark.
Hur stark vet jag dock inte, för börjar vara ganska trött på det mesta.
Och ensam.
Den känslan, den är nog värst.
Nej vetni, nu skall jag sova och inte skriva ner en massa deppiga saker här.
Vilken trevlig blogg liksom.
Men tyvärr fungerar ju den som mitt tanke-plank, så vad kan man?
Sån period nu, helt enkelt.
Till bättre tider!

Ha det fint;

PUSS!

Torsdagkväll blev det simning med syster, trots kyligt väder.
Men Gölen var helt stilla och det var hur fint som helst att doppa sig.
Sen hittade vi konstigt bajs på stranden som liknande typ en björns(!!)(skojja, vi hade ingen aning).

Älskar min nya bikini!

Efter simmandet blev det också en promenix, då vi träffade på dessa söta figurer.


På fredag gjorde som jag brukar, och sökte mig ut på en promenad vid skog och hav.

Till kvällen kom finaste Emilia till Ekenäs, och vi börja med att doppa oss.
Emilia kastade vinterpälsen och fyfan så stolt jag var!
Efteråt joinade vi boysen på lite freesbegolf.
Något vettigt gjorde vi dock inte, utan tog mest selfies och skrattade.
Här skyddade vi oss från myggor, och senare filmade vi in såna
filmer som jag lipflina till när jag fick dem på telefon idag.

Den här korven alltså, älskar henne som fan <3

Sen introducerades denna goding till oss (boysen hade stiftat bekantskap med den
redan länge), och ni vet hur kvällen såg ut sen...

Att twerka på parkeringen är ju acceptablet. Att inte slippa in på terassen utan ID i den här åldern är ju acceptabelt.
Att skratta sönder käkarna i bästa sällskap är acceptabelt. Att dansa rumpan av sig på Fe trots inga folk är också acceptabelt.

Lördagkväll innehöll också lite dricka och gott sällskap, men ändå ingen höjdarkväll.

Idag har inte gjort nåt annat än tagit selfies, typ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar