torsdag 8 juni 2017

Eyes closed

Hej på er!

Ja jävlar, här var det tomt.
Inte på bloggen nu kanske, eller annanstans heller för den delen, men i huvudet.
Där ekar det tomt.
Fortfarande mycket på gångs, tillika som det känns som om det händer ingenting alls.
Fysiskt gör jag absolut ingenting vettigt känns det som, medan det är kaoz i huvudet.
Tankar, känslor, funderingar - allt om varann.
Fint.
För att lite få ordning på torpet så går jag ut och gå, till Ramsholmen ofc.
Där får jag nån form av lugn och ro.
Sen tränar jag en massa, träffar lite fina brudar nu som då, och städar.
Mina dagar i ett nötskal.
Hoppas dock att sommaren kör igång på allvar snart, för håller på att bli tokig på vardagen just nu.
Försöker hålla ut för allt brukar ju ordna sig, men nog är det jävligt för det.
Huhhu, positivt igen hörni.
Nu skall jag dra mig vidare, ha det fint,

PUSS!

 Älskade, älskade natur.

Ett hav så stilla, stilla. Inte undra på att man blir lugn själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar