måndag 5 juni 2017

När livet vill annat

Hej på er!

Just nu smattrar regnet mot fönstret, det är 50 shades of Grey ute, och kallt som i en isbjörns rövhål.
Sommar i Finland, jajjamän.
Dessutom har livet tagit en jävla vända igen som jag inte alls var förberedd på.
Suprise motherfucker, liksom.
Så besviken, känner mig nästan lite besegrad.
Hur är jag ALLTID så naiv?
Varför går jag och tror att om jag är ärlig och god mot alla, så är alla det mot mig också.
Suck, jag får helt enkelt lära mig det den hårda vägen.
Så även denna gång.

Det är alltså en aning söndrig brutta som skriver.
Vill liksom inte ta an verkligheten just nu, så stänger av, slår på masken och kör på.
För banne mig ingen skall förstöra min lediga sommar, så det så!
Vill bara vara genuint lycklig, är det liksom för mycket begärt.
Tydligen.

Nåväl, slut angstat.
Josse är påväg hit så småningom för att pigg upp mig lite över en kopp kaffe.
Har redan hunnit genomföra ett bra träningspass, byke, dammsugning och annat smått idag, så det känns ju iallafall bra.
De små sakerna i livet liksom.
Senare blir det nog en lång promenix, så var det denhär måndagen.

Ha det fint,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar