tisdag 13 juni 2017

Lite Sello-shopping

Hej på er!

Lite bättre fiilis idag, trots att dagen varit grå och regnig.
Utnyttjade detta och for iväg till Sello för att shoppa lite med bästaste syster.
Sökte väl mest nåt att ha på mig på fredag (dimissionen), och visst hittade jag nåt (till slut).
Tyckte verkligen synd om syster min som hamnade springa med mig från butik till butik, utan att jag föll för nåt.
Men lyckan vände till slut, och plötsligt hittade jag en massa fint.
Maxiklännig, kavaj, byxor, träningskläder, skor o.s.v.
Och det bästa?
Kunde utnyttja mina presentkort, så alltihopa kostade ju typ ingenting heller!
Den lyckan!

Väl hemma blev det lite välförtjänt mat, och en powernap på det.
Var sååå slut efter dagens tidiga väckning och allt springande i butiker så slocknade som ett ljus.
Dock var jag fortfarande så trött att jag tänkte het skippa gymmet när jag äntligen orkade stiga upp.
Men tur gjorde jag inte det.
Stack till gymmet till 22.00, körde över 10km på springmattan + tricep och bröst, och känslan efteråt var (är) guld!
Så nu kan man fara och sova med en massa endorfiner i kroppen - loveit!
Det är bara att konstatera att det finns inte en dag som träning inte kan pigga upp.

Så nu hörni skall jag ta och försöka sova, haha, igen.
Ha det gött,

PUSS!

Dagens fångst, hih.

Nutraminos Heat var guld idag, och gav en bra kick till mitt springas.

Ensam på gymmet = selfie time

1 kommentar:

  1. No worries, jag led inte det minsta av att springa från butik till butik! Det var ju nog mest synd om dig, som inte hittade något bra alls (åtminstone till en början). Men det blev ju bra till slut ändå yay! 8D

    SvaraRadera