tisdag 20 juni 2017

Bachelor Degree

Hej på er!

Tyst har det varit här, och största orsaken är väl den att det varit riktigt crazy sen torsdagen.
Ska nu i två inlägg försöka berätta om 1. min dimission och examenskaffe, samt 2. mysdygnet i Båsa med Emilia.
Då har jag åtminstone de viktigaste händelserna nerskrivna.

Så på fredagen var det alltså dags för dimission.
Hade inte sovit en timme heller den natten, då min sömnmedicin var slut samt nervositeten säkert gjorde sitt.
Så smått trött brud som steg upp på fredagen för att fixa sig för tillställningen.
Familjen hämtade mig och tillsammans åkte vi till Åbo och Novia.
Ceremonin var inge extra, utan man tackade för betyget, lyssnade på musik, drack kaffe och for vidare.
Jag tackar för mina år på den skolan, men tur så är det fan över.
Efteråt gick vi och äta, hela familjen, hade det mysigt och fortsatte firandet.
Hur bra som helst!


Lycklig över betyget!

Firandet efter ceremonin med bästa familjen <3

La familia.

Stolt och glad!

När pappa ska ta selfien, haha, älskade!

På lördagen blev det då dags för examenskaffe.
De närmaste av familj, släkt och vänner var förstås bjudna och det var öppet hus som gällde.
Det var hett och svettigt som i en bastu men fiilisen var på topp.
Blev så varm i hjärtat av alla som kom, och lycklig och tacksam för att jag har så fina typer i min närhet.
Efter kaffet styrde jag dock stegen till Maduskans, där hennes examensfirande fortsatte.
Där var ett helt gäng härliga brudar, och man kan gott säga att vi hade helt superkul!
Tiden gick så fort att vi inte ens märkte att halva kvällen och natten gått, så vi fick nästan lite brått att förflytta oss till Ekenäs.
Men vi kom iväg till slut, så kvällen slutade på Fe med alltför mycket att dricka.
Kul var det dock!


Kände mig sååå stolt som gjorde min första smörgåstårta någonsin (hälsosam version) då vi aldrig annars varit såna som lagat det hemma.

Fick sååååå mycket FINT av alla, man blev så rörd!

Fanns även ett och annat att äta.

Skåååål!

Fin-korven <3

Senare hos Madde, med alla fina flicks!

Söndagen var inte lika kul, men så brukar det ju vara.
Lycklig var jag iallafall över att ha världens bästa typer runt mig.
Love you guys <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar