onsdag 31 maj 2017

Eyes closed

Halloi peepz!

Ingenting intressant egentligen att berätta, ville nu bara kika in här en sväng.
Skall snart reda upp garderoben, hjälpa Lina och Jonno med renoveringen ifall det behövs och eventuellt fara ut på en länk bara jag sku hinna.
Inget extra alltså, bara sånt här vardagligt.
Men ändå har jag en fruktansvärd längtan till att logga in här och skriva av mig.
Vet dock bara inte var jag skall börja.
Vet inte vad jag vågar skriva.
Har ett hjärta som är tungt och som gärna skulle lätta lite på trycket, men det är svårt.
Svårt att få allt ihopknycklat till en text.
Så jaa, jag låter det vara för denna gång.

Istället skall jag fortsätta med to-do-listan.
Kommer också beundra min tatuering medan jag jobbar, för är så kär i den.
Jaa, jag är i det stadiet än, haha.

Så ha det gött,

PUSS!
Fin e den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar