söndag 7 maj 2017

Vinterpälsen is gone

Godkväll!

Är påväg och sova så småningom.
En intensiv vecka är på kommande, så kommer behöva all den energi jag samlat på mig under helgen.
För en hääääärlig helg med mycket positiv energi är precis vad jag haft!
Ingen alkohol, inget festas - bara ett med naturen och tillsammans med världens finaste typer.
Ni vet, namaste eller vafan.
:)

Den kommande veckan innehåller INTENSIVT skrivande på det sista kurserna till skolan, praktik, hårt tränande, och förhoppningsvis lite grejjas i lägenheten.
Har såååå mycket jag borde göra, men känns som om jag får absolut inget gjort.
Men hoppas på att veckoslutet gett såpass mycket energi att jag får det viktigaste ur världen.
Får hålla tummarna bara.

Nej hörni, siktet är ställt på en ny, bra vecka.
Vet att det kommer bli utmanande, men tackar det på samma sätt som första simturen för i år - alltså utan problem, haha!
Så jaah, en härlig vecka till er alla också,

PUSS!


Fredagkvällen avnjöts på Ramsholmen i bästa sällskap.

Lördagen började med lite lunch på Ingalills...


...men flyttades snart till Gölen för årets första dopp! Stolta Piff&Puff! <3

Alla duktiga kvinnor <3

Som belöning sökte vi oss sedan till Brasserie för att äta oss mätta.

 En bättre fortsättning kunde inte lördagen få, då jag fick träffa min fina Häggin efteråt <3

Denna söndag har faktiskt varit av det aktivare slaget, vilket inte varit mig emot!

Glad tjej över helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar