tisdag 30 maj 2017

New Tattoo

Lycklig tjej här hej!

Veckan har kommit igång och med vilket bang!
Gårdagen spenderades först i Åbo, där jag var på avslutande samtal och ansökte om mitt examensbetyg.
Fyfan så skönt att få det undan, och veta att det endast är dimissionen kvar.
16.6 får jag betyget i hand, och då är det färdigt.
Forever.
Wihihi.
Tills dess är det bara att njuta av ledigheten, och försöka kommer underfund med vad följande steg är.
Fast det finns ju några alternativ, hihi.

Tack och hej Novia!

Nå, efter Åbo blev det en snabb AW med bästa flicksen, innan jag hoppade in i Corollan och körde till Karis.
Mötte upp syster för lite tatueringsfix.
Och med fix menar jag en helt ny tatuering förstås.
Vi var till KarisforniaInk, vilket är det absolut bästa stället jag varit till ever!
Iallafall, lite smärta senare så var bådas klara och både jag och syster var nöjdare än nöjdast!
Hannas hjort och mina vågor blev precis lika bra som på de bilder vi skickat in, och fanns absolut inget att klaga på.
Nå, till mamma och visa förstås innan jag fortsatte min kväll på Karis sportplan där det pågick fotboll.
Så kvällen spenderades där, innan jag slutligen slapp hem, och då var man ju minst sagt slut.


AW och fotboll.

Nu är det ny dag, men min nya tatuering och nytt program.
Nu kör vi tisdag,

PUSS!

Blev såå bra!
För mig är havet viktigt, det symboliserar så mycket.
Vattuman, lugn, barndomen + att det håller samma tema som resten av mina tatueringar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar