tisdag 2 maj 2017

Vandraren

Godkväll på er!

Skall just ta mig ut på en springrunda, då vädret är så otroligt fint att det är trögt att köra veckans långa cardio på gymmet .
Har varit en trög start efter vappen, men nu till kvällskvisten kom jag igång.
Så typiskt.
Då är man passligt trött när väckarklockan ringer igen imorgon och man skall på praktik.
Nå, ett par dagar till skall jag nog orka - kämpakämpa!

Men jaah, vappen och 1 maj var hur roliga och mysiga som helst.
Behövde något sånt.
Känner mig så otroligt stressad just nu, så bara härligt att få lämna det inom sig en stund.
Inte för att jag tror det är det som lite är problemet.
Jag vet att jag har typ tusen saker jag borde göra, men prioriterar det jag vet att jag mår bra och skiter i tråkiga saker, såsom skolarbete.
Nå, det betyder ju att jag blir efter i mina tidsplaneringar, vilket i långa loppet leder till att jag inte blir färdig till sommaren.
Och så får det ju inte gå.
Så exempelvis så länge jag har mina jävla kurser kvar så kommer jag att stressa sönder (medvetet eller omedvetet) inombords.
Suck.
Men hej, njut av lite positivare bilder från helgen!

PUSS!

Söndagen började med hääärlig brunch! 

Senare blev det mys/förfest hos Lina innan utgång

Måndagen a.k.a 1 maj bestod av picnic och annat fint i Stallörs

 

Efter Stallörs blev det munk och skumppa hemma hos mamsi och papsi <3

Har lyckats få en sån jävla fläskläpp under söndagen, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar