söndag 30 april 2017

Klara Vappen!

Godmorgon på er, och glada vappen!
Söndag idag, och för en gångs är det full rulle som gäller.
Annars brukar ju söndagar vara de dagar jag tar igenom mig efter veckan, och laddar upp för den kommande.
But not today!
För idag är det sista april, a.k.a vappen!
Det kommer att firas med fina brudar, där vi börjar hela cirkusen med brunch på Bossanova.
Mums!
Sen tar oss kvällen vart den tar oss, hihi.
Kommer bli hur bra som helst, särskilt när man har en brutta som Lina som sällskap!

På tal om Lina...
Igår lurade hon mig med till Åbo med boysen för att prova på Escape Room, som ni flesta vet vad går ut på.
Alltså, det var verkligen helt super roligt och intressant!
Vi skulle hitta ut ur ett alien-laboratorie(?) innan aliensen hitta oss, haha!
Vi hitta till slut, men inte inom den givna tiden, men det var skit samma då vi hade så kul.

Annat?
Jaah, fick då jobbet och skall så småningom börja arbeta med det.
Är försäljningsjobb, men vill testa själv först vad det handlar om så att man inte säljer något som inte fungerar.
Nej tack.
Så skall hålla er uppdaterade om den saken, hihi.

Nej nu måste jag börja göra mig redo för lite brunch, sjukt hungrig tjej här!
Ha det bäst, och ta det försiktigt under vappen!

PUSS!

Veckoslutet började med lite Wappu-workout


Spännande att få sätta igång med Escape Room...

Shacke efteråt, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar