onsdag 26 april 2017

Nya vindar

Godkväll peepz!

Det blåser nya vindar i den lilla ettan i Ekenäs centrum.
Praktiken rullar på, träningen rullar bättre på, och nu har även en ny boll sats i rullning.
Kan ännu inte berätta vad det handlar om då inget är säkert, men har foten i dörren till ett nytt projekt.
Eller projekt och projekt, det är ett jobberbjudande jag fått som har med hälsa och träning att göra.
Har ännu inte riktigt förstått att detta faktiskt gavs åt mig, men tycker det är hur kul som helst!
Men jaah, lovar att berätta mera om det när det blir aktuellt.
Borde redan imorgon veta mera, då jag skall delta i ett seminarie gällande just detta.
Excited!
:)

Annars har det varit en bra dag!
Tränat dubbla pass med Lina, där vi körde axlar/bicep på gymmet till först, och sen länk på kvällen.
Sen har jag hunnit på en möte, som gick superbra, och träffat mamsi min.
Och nu sitter jag och skriver på det skolarbete jag lyckades glömma att spara och måsta börja pånytt på.
Haha, great!
Känns trögt som fäääääään, men måste ju få det färdigt för att bli klar.
Så bara att se framåt och kämpa lite till.

Imorgon praktik igen, och samma fredag.
Lite träning på det, seminarie, skolarbete och annat kul, och ni har mina kommande dagar.
Hoppas era ser lite roligare ut än mina,

PUSS!

Härlig kväll att vara ut på länk i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar