torsdag 27 april 2017

Snart smäller det!

Godkväll peepz!

Snart skall jag ta del av ett seminarie som förhoppningsvis berättar mera om det jobb jag tagit mig an.
Är nästan lite nervös, men mera förväntansfull förstås.
Har som planer att efteråt fara och träna, så snurrar det mycket endorfiner i kroppen kan det bli ett riktigt lyckat pass.
Det hoppas jag lite på just nu, har annars inte varit en så hejjsan dag.
Varit tröttare än tröttast, trots att vädret varit så häääärligt!
Stressar sönder med alla dessa kurser jag inte får skrivet, och även om jag satt igår uppe halva natten för att skriva så fick jag inte gjort så mycket jag velat.
Koncentrationen är fortfarande som bortblåst, och allt tar så mycket längre.
Men bara att kämpa på känner jag.
Därför tänker jag fara och träna efter seminariet, för att sedan sätta igång att skriva.
För tammifan, ni skall inte få se att jag ger mig!
Särskilt när det är veckoslut om typ två minuter, kort praktikdag imorgon och ett roligt veckoslut på kommande.
Love it!
Man orkar kämpa lite till då liksom.

Nej hörni, slut pladdrat om diverse tankar och funderingar.
Nu kör vi!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar