onsdag 22 juni 2016

Too good

Hej på er!

Dagarna flyger förbi, och det känns som om jag får en massa gjort.
Är som en liten housewife och typ byker, torkar damm, dammsuger och plockar upp hela tiden.
Hatar ju egentligen stök, och nu får jag själv ta ansvar för om det blir råddigt.
Vilket passar mig ypperligt.
Sen blir det mycket träning, då jag inte vet vad annat jag skall fylla upp dagarna med.
Har så svårt med all dö-tid, så gör allt för att inte bara ligga hemma och dega.
Träffar, jobb och allmänt kaffedejter är också en del av livet just nu.
Fint så.

Midsommaren är också på intåg, och jag håller tummarna på att mina planer ska gå igenom.
Vill ju fira min midsommar med så många fina typer som det bara går, så förhoppningsvis är det så det också går.
Det borde jag veta senare idag.
I vilket fall som helst så tänker jag njuta till max, för detta är sista "lediga" veckan.
Sen är det regelbundet jobb som gäller.
Tror det kommer bli helt awesome, då man har bästa arbetskollegorna ju!
Kan inte klaga alltså.

Nu finns det dock lite vuxengrejjer som bör skötas (räkningar wooop...), så ha de gött!

PUSS!

Hittar tillbaka till mig själv, bit för  bit.

Kaffe med finaste Josse <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar