torsdag 30 juni 2016

Let it go

Tyst har varit här.
Vet egentligen inte varför.
Midsommaren kom, planerna gick igenom och jag firade en super midsommar med en massa härliga människor.
Lördag utgång med finaste Emilia, som jag även fick mysa med under natten.
Söndag utfärd till Karis, där mommo och mofa bjöd på mat.
Ny vecka och jobb med bästa kollegorna.
Tränat, tränat, tränat och tränat.
Varit ut och gå med bästa Sandra, tränat, jobbat, varit på en och två kalla och dragit en tisdagsfylla.
Varit ut i skogen och lyssnar på vargarna som ylat.
Hela tiden någonting, och det är jag tacksam för.
Har försökt arbeta med mig själv mentalt, men det går nu som de går.
Upp och ner hela tiden.
Tränandet håller en någorlunda vettig.
Träningen och en striktare kost har också gjort att jag tappat en del onödig vikt.
Kläderna är lösare, bältet kan dras till, kläder som inte passat passar nu etc.
Nu kämpar vi vidare liksom.

Trappträning förra torsdagen tillsammans med Sandra.


Midsommar <3

Kuliga typer!

Midsommar = skrattfest

Morgonen efter midsommaren var vi ute med Emilia och matade heppona!

Emilia hade varit lite stygg!

På lördag var det utgång med denna fina som gällde <3

Gick bra som vanligt.
Älskar min playsuit, hihi.

Söndagen till ära fick jag vakna upp bredvid denna snygging!

Mommo och mofa bjöd på kaka.


Tisdagsgött som slutade i tisdagsfylla.
Onsdagens räddare i nöden!

Volley med boysen och denna härliga brutta på onsdagkväll - härligt!

Skogspromenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar