fredag 17 juni 2016

Morgonstund

Klockan är inte mycket, men pigg och alert är jag redan nu.
Var faktiskt tvungen att stiga upp tidigare idag, då jag inväntade besök.
Det visade nämligen sig att rören i diskhon (eller hela det där systemet) är genomruttet, och att det blir lite större projekt av det hela.
Ni vet så där när man bott två dagar på ett ställe och allt bara faller sönder.
Så typiskt känner jag.
I alla fall så kom rörmokaren hit för typ 45 minuter sen, och nu är det värsta bullret i köket.
Väntar på att jag kan gå in och koka lite kaffe, så att man skulle kunna piggna till påriktigt.
Har ett gympass som väntar bara rörmokaren är färdig, innan min mommo och mofa kommer till kämppän för att hjälpa till med mer tekniska saker.
Tur, säger jag bara, att man inte är ensam i den här världen!
Då skulle jag ju bo i en jävligt mörk och tråkig etta, hah!

Något kul som jag la märke till var besöksrekordet igår.
Roligt att så många hade hittat hit till min blogg!
Det är väl alltid spännande att läsa när någon går igenom en tuffare tid i livet, lite skvaller liksom.
Skojja.
Nä men ni är så varmt välkomna så!

Nu tror jag dock att jag måste få i mig det där kaffet.
Känns som om ögonen håller på att trilla ur huvudet, och om jag skall orka med denna fredag så är det bäst att få lite energi direkt från morgonen.
Ha det gött!

Maduskan var på besök igår och det var GULD <3

Till kvällen kom även Emilia, och det var också GULD <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar