måndag 20 juni 2016

Sing me to sleep

Alltså livet är allt konstigt.
Människan är allt konstig.
Fortfarande känns det som om allt är upp-och-ner, men tillika lyckas jag finna en del stunder att glädjas åt.
Hur kan man gå från helt sönder till halvt lycklig på en så kort stund?
Förstår inte.

Men till det som jag blir glad av just nu.
Alla mina fina vänner är värda sin vikt i guld, samt min familj.
Har haft besök i lägenheten alla dar sen jag flytta in, och det känns så skönt att veta att du inte är ensam (fast man ibland är det),
Veckoslutet var också helt bra, och jag hade tur att få sovsällskap av världens bästa Emilia under helgen.
Mys!
Denna måndag har även den varit fin, då jag kunnat hjälpa fammo städa, umgåtts med bästa systern min och tränat en kanonpass på gymmet!
En massa endorfiner har pumpat runt i kroppen.
Nu siktar jag in mig på att morgondagen skall även den bli bra.
Ha det gött!

Vi gjorde en promenix idag med finaste syster.

Vi gick ut till Högholmen, för att bara sitta och fundera på allt.

Två favoriter på en och samma bild <3

Lördagen var kul, och vad annars när man umgås med bl.a denna tös?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar