söndag 31 maj 2015

När livet ler

Hej på er alla!

Är just nu inne i en lycko-bubbla, där allting verkar reda ut sig på ett eller annat sätt.
Har tre praktikdagar kvar, och därmed är snart en period på tio veckor praktik snart DONE!
Detta kommer att firas med påmppa och stååt nästa vecka.
Förstås med fina typer i gänget.
:)

Något annat som gör mig lycklig är veckans träning.
Har faktiskt tränat jätte effektivt, och klämt in allt från länkar, hårda gympass till träningspass hemma.
Blev bl.a 6km länk på fredag, följt av ett bland-pass där rumpan och triceps:en var två muskelgrupper som fick sig ordentligt.
Det roliga var att jag på dagen efter praktiken faktiskt sovit och helt skippat gymmet, men tagit mig i kragen på kvällen när jag vilat upp mig.
Blev ett pass på 750 förbrända kalorier, så man kan ju inte vara missnöjd.
Särskilt när jag slapp och träffa finaste Maduskan efteråt, och hur roligt vi hade den kvällen!

Har med andra ord hittat en sån fas i mitt tränande som är hållbar.
7 pass i veckan går att genomföra, då 14 redan är vansinne för en hobby-tränare.
Ångesten för ett missat pass kommer än idag, men jag börjar allt mer lära mig hur tackla den och istället göra som på fredag: förbränna men på ett annat sätt.
Att jag dessutom kan bara sådär fara ut och springa 6km och tycka det är kul, är ett mål jag haft länge.
Att göra träningen rolig och inte till ett måste.
Idag kan jag säga att jag är väldigt nära det målet, och att det är roligare än någonsin att pressa sig.

Axeln börjar ta sig så småningom.

Börjar nästan bli föööör bred-axlager (eller finns det ens nåt sånt, eller är det bara avundsjuka människor som säger så höhö).

Annars så njuter jag av alla fina typer jag har runt mig, och ser nu fram emot en sommar som kommer bli helt sjuuuukt rolig!
Liver är allt bra.

PUSS!

Före dejt med bästa Ronja jag inte sett på sjuukt länge.

En awesome fredagkväll med finaste Madde.

Riktig girl-time var vad vi hade.

Karis hamnen.

<3

2 kommentarer: