lördag 16 maj 2015

Livet hände

Plötsligt har det gått en och en halv vecka.
Bloggen står tyst och tom.
Woops.
Orsaken bakom detta är väl det att livet hände.
Livet, med alla sina jävla praktikdagar, träningar, kaffedejter, morsdagar, utgångar, skratt, Åboresor och mycket mer.
Är så glad i själen just nu att jag inte ens tänker be om ursäkt för bloggtorkan.
Dock tänker jag lova att inläggen kommer bli fler från och med nu.
Har äntligen släpat hem min dator från Åbo, så nu kommer det bli lättare att publicera inlägg efter en lång dag.
Hallelujah!

Så nu kommer åter en BILDBOOM på vad som hänt den senaste tiden, och bildtexter till dem.

PUSS!

Morsdag och till det hör det naturligtvis till med morgonmål i sängen, vitsippor och en liten present.


Ett Åbobesök har det också blivit med hela familjen, vilket resulterat i ett (för en gångs skull) fullt kylskåp. <3

I Åbo gick jag och syster Hanna ut på promenad, och travade bl.a förbi Kakola-fängelset.
Jag och världens bästa mamma under helgen i Åbo.

Fotade lite pics med syster när vi var ut och gå.

Har även gått och skaffat mig nya brillor - ett par jag kan leva med, haha!

Och en av de bästa sakerna på länge: släpade med mig pojkarna till Sjundeå för att se Madde och resten av BK-46 spela under Sjundeå Cup.
Nostalgi!

Sjuukt duktiga tjejer som vann sina båda matcher!
Kompisar, hihi.

En dag var jag och Robban och Tobias också ute och springa.
Blev 18 varv runt denna jävla plan, fifään!
:D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar