onsdag 27 maj 2015

Fint väder och fint sällskap

Godkväll gott folk!

Har en fin dag bakom och skall så småningom hoppa i sängs.
Är tröttare än tröttast, så för att ännu kämpa mig igenom tre dar av praktik så måste jag nog ge upp på denhär dagen.
Har dock fått träffa Emilia, så lite energi har jag definitivt fått därifrån.
Vi tog en kall Pepsi Max på Baywatch efter praktiken, och satt i två timmar och snackade om allt möjligt.
Myspys deluxe.
Har dessutom en massa andra dejter inprickade, så denna vecka kommer bli helt great!
Plus att har ju faktiskt lite kläder påväg hem till mig - jeeey!
Bankkontot gråter dock floder, men det skiter jag i.
Hehe.
:)

Men nu hörni, detta var endast en kort onsdags-update.
Ha det bäst,

PUSS!

Perfect day.

Sötnöten <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar