tisdag 5 maj 2015

Känn er chockerade!

HAHAA ett blogginlägg på en tisdag hade ni inte förväntat er?!
Men här kommer det i alla fall!

Har lite tid att fördriva så tänkte slänga in ett inlägg.
Mat är i magen och jag skall snart ut på länk, men måste vila lite först.
Var så döööööööd när jag vaknade idag, att jag inte visste vart jag skulle ta vägen!
Veckoslutets festande har tagit ut sin rätt på denna gamla gumma, haha.
Så efter praktiken så var det bara att komma hem och mysa lite först, innan backträning, länk och rumpan snart står på schemat.
Woop!

Veckan startade också på bästa sätt, med en kanon måndag!
Tränade duktigt på gymmet (gick både dit och tillbaka), hann hem och städa lite innan Emilia hörde av sig och fick fara på dejt med henne (MYS!).
Sen lite mat, kaffe med Tobias och hans pappa, mathandel, mealprep och kaffe med Robban.
Huhhu, älska lediga dagar då man får så mycket gjort.
Nu hoppas jag att hela veckan sku fortsätta i samma spår som måndagen.

Imorgon och på torsdag står dock kurs på schemat, så det blir långa dagar.
Men, ingenting säger att det inte skulle kunna bli kul för det!
:)

Mumsiga snacks på bryggan där vi satt i solen och hade picnic.

Myspys med denna fina tjej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar