onsdag 20 maj 2015

När man tror man inte orkar mer

Godkväll alla fina!

Veckan har kommit igång igen ordentligt, och det har varit fart från morgon till kväll.
Måndag betydde praktik, träning, lite mat, länk med Tobias och Robban, lite midsommar-planering och till slut ännu mealprep för resten av veckan.
Tisdag körde igång igen med praktik, möte med praktikhandledaren ute i solen, sen fortsatte vi med dejt med Emilia, därefter butiken, hem och äta, träna och till slut städning innan jag hoppa i säng.

Idag började jag med att gå på praktik, och så fort jag kom hem så stupade jag i säng.
Var döööödstrött och sov drygt en timme, innan Tobias kom hem och väckte upp mig.
Blev lite mat i magen, men kände mig inte piggare ändå.
MEN, jag valde att snöra på springskorna och stack ut ändå.
Valde att springa till en skit brant back som finns nära vårt, och köra backträning.
Pulsen rörde sig mellan 120-185 hela tiden, så ni kan tänka er att svetten rann.
Sen en timme rumpa på det, och fyfaan!
Trött man blev.
Men glad att jag klarade av det även om jag var trött.
Hihi.

Nu kan jag alltså med gott samvete fara och sova, och hoppas på en bra morgondag.

PUSS!
Svettig och nöjd tjej efter dagens träningspass.

Finfiiina Ekenäs igår under dejten med Emilia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar