måndag 25 maj 2015

Go workout!

Hej snyggingar!

Har just klickat hem åt mig en hög med kläder, efter att vår beställning med syster inte kommit fram hos H&M.
Gjorde alltså ett nytt försök, och gick därmed över penga-gränsen när det plötsligt dykt upp en massa skoj.
Hamnar kanske ändå arbeta rumpan av mig i sommar, iallafall i den här takten!
Men, måste påpeka att Bikbok har utan tvekan det bästa bikini-sortimentet för i år.
In och kolla om ni inte redan har beställt eller köpt därifrån: https://bikbok.com/fi/shop-online/uimaasut/
:)

Annars har jag haft en kanon-måndag!
Började med en bra dag på praktiken, som gick ruskigt snabbt och bestod bara av glada miner.
Sen slapp jag iväg till gymmet, där energin var på topp och jag kunde prestera bra.
Sånt älskar vi!
Hem efteråt, äta och sen invänta Robban94.
På programmet stod nämligen springning på sportplan,
Valde att utmana mig själv lite extra och pinade på lite hårdare för varje varv som jag sprang.
Hjärtat pumpade men känslan efteråt var guld värd.

Så nu, efter en härlig träningsdag, bra matdag (har ätit ordentligt), suverän praktikdag och lite shopping, så tar jag och hoppar i säng.
Ha det bäst hörni,

PUSS!

I "mål" efter passliga 16 varv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar