söndag 24 maj 2015

Eurovision och mysdejter

Hej på er fiinisar!

En glad tjej bloggar här hej.
Har varit en bra vecka på många sätt, och jag ser fram emot en ny, förhoppningsvis, lika bra vecka med start imorgon.
Dock har jag jobb sex av sju dar, men det skall nu inte hindra mig så mycket.
Hoppas jag...

Iallafall, har fått träffa många fina typer denna vecka.
Förutom Emilia så har jag också träffat Madde och Cecilia.
Vi möttes upp med Madde på Serendi och satt ute och pratade en god stund.
Det var myspys och det var bara att konstatera att den bruden är helt amazing!
:)
Med Cessi blev det en fredagsdejt på Myway, över lite kaffe.
Vi hade inte setts på en tid, så en träffis var verkligen nödvändig.
Det blev skvaller och skratt i flera timmar, och vi kom överens om att nästa dejt inte ska ta lika länge.
Min meatball, hihi.

Ny kompis till praktiken.

Lite gott till Eurovisionen som sågs hemma med familjen.

Blev lite gott också under dejten med Madde.

Nu hörni blir det lite söndagsmat - muums!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar