tisdag 2 augusti 2016

Cold Water

Hej på er korvar!

Över en vecka gått igen, och tillika har så mycket hänt.
Måste verkligen försöka uppdatera oftare, inte bara för er skull men också min.
Vill ju i framtiden kunna gå tillbaka och se vad jag gjorde sommaren 2016, och det går ju inte om jag låter helt bli att uppdatera.
Av denna orsak kommer jag nu lägga in bilder från nya telefonen och berätta vad jag gjort den gångna veckan.
Så är både ni och jag lite med igen.
:)
Onsdag 27.7 var vi med Josse på Alban med ett gäng roliga typer.
Den dagen köpte jag en ny telefon, och var såå nöjd med den!

Torsdag 28.7 betydde ledig dag, och jag fixade därför ihop en supergod brunch.

Senare den torsdagen blev det Hangö ett varv.
Fredag 29.7 var också ledig, så tränade och stack sedan till Stallörs för att sola lite.


Som sällskap hade jag världens bästa Josse <3


Samma kväll for vi med Josse och Lenny på en kaller till Alban, fredagen till ära.
Lördag 30.7 började med jobb och följdes av Lasse Näsmans Cup.

Mot lördagkväll blev det förfest med ett gäng finfiina brudar! #squadgoals

Hade verkligen sjukt roligt!

Måndag 1.8 betydde cardio på gymmet, och känslan var bäst efteråt!
Orkade t.o.m bra med jobbet efteråt.


Resten av måndagen bestod av olika kaffedejter fram och tillbaka.

Tisdag 2.8 betydde ledigt, och därmed ett bra benpass
på gymmet.

Har även idag handlat, städat och bykt och det känns helt sjukt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar