söndag 24 juli 2016

We don't talk anymore

För mycket känslor just nu.
Allt är en ända sörja, och som vanligt tar jag till bloggen för att ventilera.
Känns som om jag igen sjunker ner i nån jävla svacka, och jag orkar inte med det.
Psyke håller liksom inte.
Gårdagen spårade bl.a så att de tankar som uppstod mot slutet av kvällen, inte alls var fina.
Fan hatar när jag tar till drickan för att täppa alla känslor som bubblar inombords.
Fan så jag hatar mig själv just nu.
Fan.

Tror jag skall sätta lite musik i öronen och gå ut en sväng.
Göra nåt som påriktigt gör en skillnad.
Att försöka nå mig på telefon är heller ingen idé, den dog efter natten.

Sköt om er.

1 kommentar:

  1. Du har kanske inte fallit ännu, efter allt som hänt, utan bromsat för att skydda dig själv. Ingen ide att skjuta upp det, kommer ändå på förr eller senare.
    Lika bra att välkomna fallet och sakta arbeta sig igenom det.
    Då mår du snart mycket bättre ska du se.

    SvaraRadera