torsdag 14 juli 2016

Ruisrock2016

Två veckor går ganska fort.
Och på två veckor hinner ganska mycket hända i livet.
Typ så att allting bara vänds upp och ner - igen.
Denna gång till det bättre.
Livet är helt sjukt bra just nu, och jag kan liksom inte klaga på någonting.

Bl.a var Ruisrock i helgen, och jag och Emilia var dit och härja igen.
Alltså, den festivalen med den bruden kan inte gå fel!
Långa nätter, bra musik, trevliga boys, mycket alkohol och bra fiilis.
Har skrattat mig igenom tre dagar och två nätter som jag aldrig kommer få tillbaka.
Tur så finns minnen kvar, och det finns en hel del av dem, heh.
Tänker liksom inte öppna mig mer om allt som hänt, utan den jag vill så berättar jag åt.
Har märkt att skvallertanterna i byn är igång igen så bättre att hålla allt för sig själv.
:D

Men här alltså, bildboom från helgen:

Fredagen anlände vi, och laddade upp för kvällen.

Redigt uppladdade blev vi och var taggade som fan på Ruisrock.

Fiilisen var på topp!

Morgontimmarna på campingen var någorlunda tysta.

På dan däremot var stämningen helt annan!

Ännu på söndagen orkade vi festa på.

Sol och fint hade vi det, kunde inte klaga.

<3

Bra sällskap hela helgen.

Dog när jag äntligen fick se Years and Years <3

Bästa bruden till allt som har med fest att göra <3

Sista bilden av del. 1, då telefon/datorn inte vill samarbeta.
Så mer kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar