torsdag 21 juli 2016

Perfect strangers

Hej på er!

Här igen, efter snart en veckas uppehåll.
Förstår inte vart dagarna flyger, men visst gör dom det.
Under den här tiden har jag hunnit få uppsvällda sköldkörtlar (?), varit på världens roligaste Hawaiifest, sovit i tält, supit bort ångesten på en måndag, och umgåtts med världens finaste typer.
Haha, någon som får lite vibbar från 2011?
Inte fan jag iallafall!
Har roligt på alla plan denna gång, påriktigt alltså.
Visst går allt i perioder, men just nu känner jag mig genuint lycklig.
Eller glad liksom, glad över allt jag har.

Så utan desto mer förklaras, så kommer här nu en bilduppdateringar:

Fick under torsdagkväll två bollar på halsen.

Var modig och köpte sake till lördagens festligheter.


Härliga typer på Toffes Hawaii/graduation party.
Prima typer!

Man kan lugnt säga att typerna var prima.
Den bästa!

Sovdags var det inte förrän 7 på morgonen...

På måndag blev lite volley och en hel del dricka.

Skicke var bra som vanligt...


Tisdag betydde ledigt och visst hade jag det bra?!

Idag färgade vi Josses och Linas håret, och som tack fick även jag en
fin frilla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar