torsdag 4 augusti 2016

It's not us anymore, just you and me

Tisdag, onsdag och torsdag har varit tre bra dagar.
Har varit på tur till Raseborgs ruiner, simmat i Gölen, hämtat hem mina puppekaniner, doonat på världens bästa sommarjobb, storstädat, dejtat fina vänner och myst medan regnet smattrat utanför.
Dessutom har jag bestämt, tillsammans med bästa pappsen min, att jag skall köpa en bil.
Så nu är det problemet ur världen.
Känns hur skönt som helst!
Klarar mig nog i Ekenäs utan nåt fordon (förutom super-cykeln min), men så fort man skall träffa nån eller vill lite längre bort, så är det ett problem.
Not anymore, heh.
Så jaa, visst känns det bra just nu.
Men på nåt sätt är det ändå nåt som tar på.
Vet det för jag sover inte längre ordentligt, utan halva natten går till att se folk i lägenheten.
Sitter och pratar och skriker med människor som inte egentligen inte ens är där.
På morgonen kommer jag ihåg allt, så svävar någonstans mellan dröm och verklighet.
Alltså kan jag inte slappna av under natten, då det är något som stressar mig inombords.
Men det skall nog fixa sig.

Ha det gött!


Blev Raseborgs slottsruiner på tisdagkväll, after hours heh.

Tränandet har löpt fint denna vecka!

Sökte hem korvarna på onsdag i min kommande bil <3


Till kvällen träffade jag denna efterlängtade pingla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar