onsdag 17 augusti 2016

För många tankar och känslor

Tänk hur man kan ha det så jävla bra i livet, men tillika vara så jävla sönder.
Känns som om tankarna och känslorna i den här kroppen lever ett eget liv; ibland är man lyckligaste människan på planeten, och ibland vill man bara så långt som möjligt.
För mycket av allt, kontrasterna blir för stora.

Det är orsaken till att jag eventuellt är lite trött när det gäller.
Är påriktigt jätteledsen om jag någon gång är på kaffedejt och orken inte riktigt räcker till.
Tyvärr är livet så just nu.
Men bottnet är nått och nu är det bara uppåt härifrån.
Tur så har jag världens finaste stöd runtomkring.
Såna människor jag aldrig förväntat mig nåt stöd av, har visat sig bry sig på såna sätt jag aldrig kunnat be om.
Blir lycklig.
Bloggen är alltså, för den som inte redan märkt. ett ställe där jag ventilerar av mig lite.
Min resa till ett friskt tänkande har bara börjat och nu kör vi det ända till slut!

PÖSS!

 Shopping och gött morgonmål har bl.a varit på schemat denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar