måndag 29 augusti 2016

Gonna love ya

Hej på er!

En kort uppdatering tänkte jag unna er.
Skolan har kört igång igen, och det finns inte en cell i hela den här kroppen som sku orka.
Körde dock, med Josse som sällskap, till Åbo idag morse för att gå på lite föreläsningar.
Hur trögt som helst, men det verkade nog alla tycka.
Men imorgon blir det möte med lite lektorer för att diskutera framtiden.
Vet nämligen inte än hur det kommer att gå.
Eller om jag kommer orka.

Måendet är lite sii sådär idag.
Tror medicinerna gör mig trött, för har inte kraft eller lust med nåt mer.
Känns som om jag lever i en dimma, utan känslor eller nåt.
Allt är bara så där - tomt.
Blir lite rädd av att känna allt som nu, då jag annars är en sån jäkla känslomänniska.
Är van att vara såååå lycklig, och sååååå glad, men såååå ledsen och sååå arg ibland.
Nu är allt bara en tjock dimma.
Hoppas på att det ändrar.

PUSS!

<3

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar