torsdag 11 augusti 2016

Closer

Hej på er!
Vi är inne i halva augusti snart, och det känns som om kroppen inte riktigt hänger med.
Händer så mycket hela tiden.
Har jobbat min sista vecka på världens bästa arbetsplats, varit och sett på båtar på Poker Run i Hangö, spelat volley med roliga typer, varit på firmamiddag, supit skallen av mig, myst ute i skären och nu är vi på Båten och chillar med wifey och syster.
Liksom fullt ös medvetslös.
Nätterna sover jag inte ännu heller, och om inte annat så har det blivit värre.
Får nog söka hjälp snart...

Men livet går vidare, och snart drar jag kosan till Norge.
Kommer bli så skönt att slippa lite bort.
Glad påväg på dejt torsdag 4.8.


Volley med fina typer på fredag 5.8.
Efter volleyn blev det spontan supar-resa till Hangö.

Lördag 6.8, sista jobbdagen, tillika som Kungsen fyllde 50år och det var happening.

Bästa jobbgänget <3
Firmamiddag 6.8.


Lite gött med mat


<3

Brenkku-Benkku har varit bäst denna sommar!

Blev några under kvällen...


Snapchats snodda av Bättra Halvan Ida.
NyS och Mys efter nåågra.

Tisdag 9.8 kom mina nya kläder från Sportamore.


Onsdag 10,8 tog vi en paus och åkte ner till skären.

Torsdag, 11.8, är vi på Båten och har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar