tisdag 24 maj 2016

Yoga in my heart

Godkväll!

ÄNTLIGEN börjar den inre stressen som plågat mig ett tag släppa.
Hur skönt som helst.
Hade nämligen min presentation idag gällande barnyoga, och det gick bättre än vad jag tänkt.
Trots endast fyra timmar sömn så klarade jag av att presentera och dra en yogastund för mina klasskompisar.
Fick dessutom beröm av vår lektor efteråt, vilket värme mitt lilla hjärta.
Senare fick jag också reda på att jag klarade mitt mognadsprov, så jaa, fiilisen är på topp!

Några andra faktorer som påverkat mitt humör idag är träningspasset med Josse, samt den shopping som gjordes i Åbo.
Vi kämpade på med Jossekorven med ett benpass, och svetten den bara sprutade.
Smått stolta efteråt.
Sen var inte shoppingen heller helt fy skam, då jag hittade en massa fint till sommaren.
Med andra ord har denna tisdag varit riktigt bra!
:)

Nu skall jag skriva klart mitt arbete, så jag kan ta helt ledigt imorgon.

PUSS!

 Min fina Emilia som stöd idag, samt flätorna Jossekorven fixat!

En trött korv på hemvägen, som sen vakna till liv på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar