onsdag 18 maj 2016

Allting har ett slut

Hej på er!

Onsdagen börjar närma sig sitt slut, och inatt skall jag sova gott.
Har bakom mig en lååååång dag i skolan, där vi presenterat vårt examensarbete för Folkhälsan (a.k.a beställarna), opponerat andras examensarbeten och blivit opponerade.
Har varit nervös som fan, men det gick underligt bra så kan verkligen andas ut.
Eller nästan i alla fall...
Mognadsprov imorgon ännu, men sen är det över!
Så håll tummarna för mig!
:)

Annars har jag en jättebra start på veckan bakom mig.
Måndagen var ju super och gårdagen var också jätte prima.
Var i skolan först för att förbereda dagens presentation och sen blev det ett bra benpass på gymmet, följt av handel och en promenad hem.
Åt en god sallad, tog en powernap och sen blev det en mysig länk med systern min.
Väl hemma så blev lite fix för den kommande dagen, och sen sovdags.

Nu är klockan mycke igen, så måste väl och sova.

PUSS!
Tisdagens legdaaay!

Godaste salladen ever typ!

Under länken turistade vi vid Åbo slott

Liten tjej i en stor värld.

Blir så glad av solen!


Nervösa girls före presentationer etc. idag VS. glada tjejer efteråt.
Myspys som avslut på denhär dagen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar