tisdag 10 maj 2016

Summer is coming

Hej på er!

En ny vecka har börjat och som vanligt har en hel del hänt.
Har haft brådis ända sen fredagen, och kan inte säga att jag haft tråkigt iallafall.

Fredag.

Började morgonen med ett besök av Josse och Emilia.

Vi skulle arbeta på examensarbetet, och försöka få så mycket färdigt som möjligt.
Efter sex timmar hårt jobb fick det vara nog, och jag och Josse stegade iväg till gymmet istället.
Där blev det ett gött rumpapass med korven min.
Efteråt hem, äta, fräscha upp det färgade håret, lite ishockey och sen ut på terass med girlsen.
Var en superrolig avslutning på en superbra dag.


Faceswap och ny hårfärg under fredagen.

Blev allt möjligt gött under kvällen.

Lördag.

Ett svettigt gympass fick fungera som start för lördagen.
Körde nästan direkt efter det till Karis för att umgås lite med familjen, bl.a genom att för första gången i år doppa mig.
Jag, syster och mamsi tog våra handdukar och stack till Gölen, där vi sedan alla vågade oss i.
Stolt över oss.
Till kvällen sökte jag mig hemåt för att fixa till mig lite.
Utgång väntade med boysen och girlsen, och jag var redo till 100%.
Blev som vanligt en bra kväll, och jag stupade i säng nångång runt fyra.

Typ dooog så kallt var det i vattnet!

Men vi gjorde det iallafall!

Duktiga kvinnor!

Kvällen var lyckad på alla sätt och vis.

Söndag.

Morsdag, vilket betydde mat hos mams och paps.
Mommo och mofa kom också, så vi var samlade hela familjen.
Mys till max!

Mamma min, mommo min och jag.

Morsdagsfirande.

Måndag.

Deadline för examensarbetet stod kl. 14, och hela vår grupp samlades i Åbo för att fixa det sista.
Vi satt och jobbade ända till det bittra slutet, och sen när allt var inlämnat for vi och fira till ån.
Blev lite sol, sallad och en kall - perfekt!
Roadtrip hem, där jag sen tränade och typ stupade i säng.
Var som allt släppte, och jag somnade redan vid 21, haha
Behövdes verkligen.

Examensarbetsgruppen Raseborg.

Bruttan min <3

Lyckan när arbetet är klart!

Klart arbete och glada tjejer!

Josse fixade en fin fläta åt mig.

Saknade Timo joinade oss också!

Tisdag.
 Efter många sköna timmar sömn, steg jag upp nio för att vara på gymmet med Josse tio.

Vi körde ben igen, och pumpade oss riktigt slut.
Blev ändrade planer än först tänkt, så stack till Stallörs för att sola lie med korven min.
Där låg vi sen och njöt till fullo, och vi for inte därifrån före tre och en halv timme senare.
Brände mig förstås, men det här väl till.
Kvällen avslutades med volley i solskenet tillsammans med några prima brudar.
Ett perfekt avslut på en perfekt dag.


Sol och lite gött, kunde inte klaga.

Josse blev påbajsad och jag kunde sluta skratta!

Volley-time!

1 kommentar:

  1. Sherwood, nom nom nom! (o den förtjäna du faktiskt efter allt skrivande dagen före, wifey :D ) <3

    SvaraRadera