torsdag 5 maj 2016

Första veckan i maj

Hej alla!

Har inte haft någon överlopps tid denna vecka, och att försöka blogga har inte ens figurerat i mina tankar.
Försökte tappert en gång, men då fick jag publicerat ett stackars inlägg innan tekniken började bråka.
Så jaa, nu är vi här.
:)

Det roliga är att jag egentligen inte haft en massa program denna vecka, utan faktiskt inte gjort nåt annat typ än suttit i skolan.
Vi har skrivit på examensarbete från 9 på morgonen till 7 eller 8 på kvällen, och därefter har jag tränat på skolans gym.
Så ni kan tänka er att man inte hunnit med mycket i livet.
Måndag blev det dock inte gym, utan var ute och sprang 65 minuter mellan halv 11 och halv 12.
När man inte hinner annars liksom, men ändå vägrar släppa rutinerna, haha!

En bensträckare mellan allt skrivande.

Dreamteam <3

Har haft sovsällskap hela veckan av bl.a denna fina brud!

 Igår kom vi hem från Åbo tillsammans med Emilia i Super-Sierran, och för första gången denna veckan kunde jag vila ut ordentligt.
Så idag har jag tagit en härlig sovmorgon, tränat duktigt, städat lägenheten, färgat håret (hahaha), fixat ärenden och bara legat ute vid havet.
Så skönt alltså.


Hade det mysigt med korvarna på bryggan vid havet.

 Nu blir det lite filmmys innan det blir att hoppa i säng.
Måste stiga tidigt upp imorgon för att hinna på gym innan brudarna kommer till vårt för att arbeta på examensarbetet.
Får bara tänka att det snart är över!


 PUSS!

Så här crazy blir jag snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar