måndag 16 maj 2016

När stressen tar över

Hej på er!

Känns så dumt att varje vecka be om ursäkt för den bloggtorka som min blogg lider av just nu, men tyvärr är det helt enkelt så som det är nu.
Har fulla dagar hela tiden, och där emellan tusen andra ärenden som borde skötas.
Försöker hålla alla nöjda, tillika som jag funderar över mig själv.
Har inte mått sådär 100 den senaste tiden, och jag har lagt många tankar ner på vad det kan bero på.
Trött, ont i kroppen, huvudvärk, ångest och panikattacker är bara några saker som blivit allt vanligare för mig.
Tror att det till största del beror på den stress som florerat under våren, och som nu håller på att uppnå sin höjdpunkt i.o.m examensarbetes presentation och mognadsprov.
Har dessutom ogjorda kurser som stressar mig, som jag inte verkar få gjort på nåt vänster.
Detta har lett till att jag inte orkat bry mig om att öppna datorn, eller göra nåt annat heller.
Tränandet känns inte kul (bara sen när jag kommit igång) och jag skulle bara vilja sova dagarna i ända.
Låter hur konstigt som helst, men tyvärr sant.
Är dock inte deprimerad eller så (älskar ju livet), men bara så fruktansvärt trött just nu.
Men det går väl om så småningom.
:)
En kort sammanfattning vad som hänt sen förra veckan skall ni i vilket fall som helst få.
Jag har bl.a varit på en och annan terass-dejt, lekt frissa, solat, varit på en dunderrolig firmamiddag, haft krabbis en hel dag för att sen åka till Åbo för att mysa på en å-båt, tränat, fixat ärenden, varit på Eurovisionsfest och jobbat med skolarbete.
Tiden har gått i ett hujj, och får inte det att gå ihop att veckoslutet susat förbi.
Nu tänker jag fokusera på denna vecka och ge mitt allt, för att sen fira och slappna av när den är över.
Sköt om er babes!

PUSS!

På onsdagen klippte vi Matsens "potta", och slutresultatet var bueno!

På torsdagen blev det ett glas vitt på Bayan med finaste Emilia <3

Torsdagkväll blev det firmamiddag med bästa arbetskollegorna.


Blev lite (läs: för mycket) alkohol, och roligt hade vi!

Dog krabbisdöden på fredag, men lyckades ändå aktivera mig till slut för att åka till Åbo med dessa fina korvar.
Kunde dock inte förmå mig för att dricka nåt annat än Cola.

På lördag blev det gymträning med Bubbeen.


Lördagkväll spenderades i Tenala, där Eurovision och mat stod på schemat.


Denna måndag började på gymmet, där det blev lite truceps + bröst samt
10km på springmattan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar