måndag 23 maj 2016

Hey!

Hej på er!

Sitter här och försöker febrilt få ner något skrivet om barnyoga.
Inte så lätt som man tror.
Skall hålla en 45 minuter presentation om ämnet imorgon (ensam), så måste verkligen ha material att gå på.
Men går nog bra!

Har annars åter en gång haft en massa program, och sen fredagen har det i princip varit fart från morgon till kväll.
Fredagen gick bl.a ut på att träna, äta lunch med finaste Emilia, söka ny soffa och försöka få in den i lägenheten, kaffedejt och bastu.
Särskilt soffan blev ett mycket större projekt i sig än vad vi tänkt.
Vi fick nämligen inte in den genom dörren och hallen, så vi var tvungna att lyfta upp den via fönstret.
Ingen lätt uppgift men säkert en syn i sig, haha!
Lördagen började med träning, följt av en tur till Karis med Stampe och Daisy.
Vädret var så fint att både jag och korvarna ville ut, så var inte bättre än hemma hos mamma och pappa?
Några timmar senare körde vi tillbaka till Ekenäs, där jag slängde i mig lite föda och fixade mig sen för kvällen.
Ettan stod på programmet, tillsammans med tre snygga brudar.
Kvällen i sig var superrolig och vi dansade och pratade med folk hela natten lång.
:)

Söndagen gick alltför snabbt, och nu sitter jag alltså här och skriver.
Har dock en bra start på dagen bakom, då jag sprang nytt rekord på springmattan på gymmet.
Var som i en bastu men pressade mig ändå hårdare än vad jag orkat tidigare.
Härlig känsla att starta en måndag med, måste jag säga.

Men nu hörni, tillbaka till arbetet,

PUSS!

Lunch med denna fiinis för att fira att examensarbetsprocessen är över!

Ett sånt jävla projekt att få in soffan, men såå värt de!

Lördagen bjöd på härligt väder!
Drog direkt på bikinin och ut och sola.

Idag var det back to business, och att utmana sig själv under träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar