söndag 13 december 2015

Överraskningsmiddag

Hej på er!

Grå söndag, och jag sitter här med en dundrande huvudvärk och försöker skriva åt er några rader.
Har alltså inte krabbis från igår, men flunssan har blivit ett steg värre så räknar med att det kommer därifrån.
Suck.
Nå anyway.
Gårdagen var guld, och jag njöt till max av typ allt.
Tränandet på gymmet gick bra, och avslutade med cooper bara för att jag kunde, haha!
Efter gymmet blev det en sväng på julmarknaden, och mötte en massa gamla bekanta som jag fastnade i mun med.
Hur mysigt som helst!
Lite kaffe på Carl de Mumma (smockfullt men vi slapp ner i köket och sitta så vi hade det lugnt) och sen en snabb träffis med Josse efter det.
Allt var så trevligt och kul, att jag blev riktigt rofylld.
När jag sedan kommit hem, ätit och duschat så började jag pyssla med julkort.
Satt såpass länge att jag tänkte glömma bort att färga håret och söka mig vidare till nästa tillställningen, nämligen Maddes överraskningsmiddag på Köttkontrollen.
Madde skall ju på utbyte till Norge, så kommer inte att se den flickan på jättelänge (snyft) så därför ville vi överraska henne lite.
Och överraskad blev hon minst sagt när hon steg in i Köttkontrollen och såg att vi satt alla där och väntar.
Så sööööööt!
Kvällen fortlöpte med lite god mat, god dricka och ännu bättre sällskap på Köttkontrollen och sen Serendi.
Avslutade allt med ett par roliga timmar på Affes, och därmed var kvällen fulländad.
Mucho bueno <3
Skulle prova på att vegetarian på Köttis, men efter att ha hört vad det var så blev det ändå burgare, hah!

Ett helt gäng med roliga tjejer, alla där för Madde <3

Lite drinks på Serendi efter maten och före krogen.

Fredagen gick ju i julshoppingens tecken, och efter praktik och träning så stack vi med Tobias till Mylly i Åbo.
Vi hittade en massa roligt och har nu nästan alla julklappar fixade.
Känns bra.
:)

Men hörni, ha det bäst och en skööön Lucia!

PUSS!

Wihoo julshopping is fun!

Julstämning överallt.

Lite julklappar blev det som sagt inhandlat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar