torsdag 10 december 2015

Glad jultjej

Hej på er!

Veckoslutet närmar sig med stormsteg, och imorgon är det fredag som gäller.
Har dessutom relativt kort dag på praktiken, så slipper och träna direkt efter att jag slutat - sköönt!
Passar också ganska bra då det blir Åboresa så fort allting för dagen är klart.
Lite julshopping står på schemat, både till andra och mig själv.
Så med andra ord kan jag inte vänta på att morgondagen skall komma!

Veckan har i sig varit riktigt prima!
Har tränat duktiga, träffat Josse och mött upp fammo en kväll.
Fammo ville att jag skulle välja ut en julklapp hos guldsmedsaffären, och tror ni inte att jag fick något lite extra?
Förutom de fina örhängena jag valde så slog fammo till det och köpte en napakoru åt mig.
Haha ni har ingen aning om hur söt hon var gällande den saken, när hon fattade vad det var jag egentligen såg på.
Oi voi ändå, ni som känner henne kan tänka er - sötaste saken.
Men iallafall är det alltså navelsmycket som väntar på mig under granen, skall stolt visa upp det för hela familjen!

SötJosse under vår dejt.

Annat kul var morgonsamlingen jag höll på praktiken idag.
Tro det eller ej, men jag nästan njöt av det och tyckte det var roligt att umgås med barnen och leka "ledare" en stund på allvar.
Har alltså gjort detta tidigare också, men nu var första gången det gick väldigt naturligt och var kul.
Barnen verkade också tycka det, och vi höll faktiskt på i 30 minuter!
Så jaa, stolt är man ju att man har kommit så bra in i allt och att det börjat löpa riktigt ordentligt.

Men hej nu måste jag och sova - ny dag imorgon.
Förhoppningsvis hinner jag skriva min wishlist för julen, på bloggen imorgon.

PUSS!

Glad tjej som väntar sååå på julen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar