måndag 7 december 2015

Dessert

Godkväll på er!

Veckoslutet är förbi, och så är denna måndag snart också.
Helt bra dag, men lång och mörk.
Praktiken gick bra trots att jag provade på en annan avdelning, och plötsligt var klockan så mycket att det var bara att fara hem.
Var dock trött och slut efter veckoslutet, så tog en powernap så fort jag slapp hem i säng.
Lite sömn och mat senare så stack jag på gym, där det stod cardio + triceps och bröst på schemat.
Sprang åter en gång på springmattan 62 min, och förbättrade medelhastigheten från förra veckan.
Så nöjd tjej här liksom!
Nu är det då bara att hoppa i säng och ta sig an tisdagen som är runt hörnet.
Bring it on!

Trött men stolt tjej efter gymmet.

Veckoslutet var som sagt väldigt händelserikt och jag hade en massa roligt program.
Lördagen bestod av ett bra pass på gymmet, följt av julmat hos fammo med hela familjen.
Hur mysigt som helst att se alla igen.
Sen blev det hem sväng för att byta kläder och vidare till mommo och mofa.
Pepparkaksbak var nästa grej som skulle hända under lördagen, och det var också kul.
Lite småstressad var jag tyvärr, då programmen drog alla ut på tiden och jag visste att jag skulle hinna till Josse ännu.
Nå, slapp dit i någorlunda tid och där satt vi sen med boysen och skrattade hela natten.
Fyfan så roligt vi hade!
Dock failade planen med att fara ut, då vi satt så länge och drack glögg och pratade att vi inte orkade sen mera när det var dags.
Men det viktigaste var ju att ha det myspysigt, och det hade vi ju så vafan...

Söndagen bestod av filmmys och städning i lägenheten medan stormen härjade utanför.
Inge extra program, och det var nog något som behövdes.
Dessutom var det ju Finlands självständighetsdag, så kikade lite in slottsbalen och alla klänningar där.
Men nu, sovdags,

PUSS!

Pepparkaksbak hos mommo!

Blev många olika sorters pepparkakor - hehe.

Stolt över kreationerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar