onsdag 16 december 2015

Myspys i olika former

Godkväll alla fina!

Några dagars paus, and I'm back!
Har haft fullt upp praktiken och mysdejter, så har inte orkat sätta igång datorn.
På måndag var jag nämligen på praktik till 16, direkt vidare till Karis för att träffa Emilia och sen tillbaka till Ekenäs för att handla och möta upp Josse.
Superroligt hade jag hela dagen, och när jag kom hem så var jag så trött att jag typ stupade i säng.

Fin-Emilia<3

Tisdag bestod av praktik till 15, följt av ett huippu benpass på gymmet, och sen tillbaka till dagiset.
Julfest stod på schemat, och jag hade valt att vara med på den.
Och tur det - verkligen mysigt och kul att visa upp program och prata med föräldrarna och barnen.
Hem, planera samling på praktiken för onsdag, fixa färdigt julkorten och sen i sängs.

Årets julkort.


Onsdag, a.k.a idag, och praktik till 15.
Hann då alltså köra en lång samling under den tiden, och stolt kan jag berätta att jag lyckades med mitt program.
Har nog haft samlingar tidigare, men provade på en helt ny grej nu och det gick verkligen bra!
Så med prima fiilis blev det Gigantti för julklappshandel och gym efteråt.
Bra träning, once again, och med energin på topp så gick jag ut från Active.
Väl hemma så har jag endast grejjat med tackkort och annat för praktiken imorgon.
Sista dagen förstår ni, och då måste man ju faktiskt tacka för den fina tiden jag fått ha på dagiset.
Kommer sakna både personal och alla barnen!

Så nu hörni blir det nukkumatti.
Sköt om er,

PUSS!
Så skakis att jag måsta hålla i väggen för att få bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar