onsdag 2 december 2015

Effektivt

Godkväll!

Klockan är mycket och jag skall småningom hoppa i säng, men tänkte nu uppdatera för er först.
Har varit en effektiv vecka så helvete, och förutom en bra måndag så gick tisdagen i skolan bra och julshoppanet var prima.
Vi var till först med Josse och härja i Hansa, och efter en stund joinade syster min också.
Hittade en del julklappar (några åt mig själv också heh) och det sista borde hittas i Raseborg.
Så nemas problemas!
Blev även kvällsträning på gymmet efter att jag kommit från Åbo, där jag avreagerade mig på stackars Sandra.
Inte lätt alltid.

Nåjo, denna onsdag har varit effektiv och jag har inte i princip suttit ner förrän nu.
Vi bakade pepparkakor på dagis, slutade tidigare och slapp iväg och träna direkt efter det.
Bra träning och som belöning blev det ett besök i solarie.
Länge sen sist, så smakade extra bra!
Lite mathandel på det och sen hem och städa.
Hann inte städa till lillajul (usch å fyy ändå), så det blev nu istället.
Vi var så effektiva med Tobias att t.o.m förrådet rensades och all onödig skit gjordes av med.
Kändes ganska härligt.
Sen hängde vi också upp lite jullampor, så nu har även vi lite julfiilis i lägenheten.
Kaninernas bur städades, det dammsugades, all disk diskades, tvättmaskin rullade och allt hittade sin plats.
Så nu tänker jag sova gott inatt när det mesta är fixat och klart.
Har några saker ännu som jag vill städa och grejja, men det gör jag imorgonkväll.
Det finns tid då det blir ingen Glöggrunda och Åbo för min del.
Tänkte att vi kör en egen version här i Ekenäs istället, men borde ju ha lärt mig att det är onödigt att komma med såna förslag - folk hinner inte eller är ändå inte intresserade.
Så bajs i det.

Men nu, godnatt på er!
Nyår- och julfiilis med denna fina brutta :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar