onsdag 4 november 2015

Smo & Fro

Godkväll på er!

Gårdagen var busy, så hann inte blogga - sorry för det.
Risken fanns också att om jag öppnade datorn så borde jag ha läst på tenten jag hade idag.
Och samvetet mår ju bättre av att du kan säga att det for åt helvete för du inte alls hade igång datorn.
Eller...?
Nåjo, gårdagen bestod av en härlig sovmorgon, följt av ett gött träningspass på gymmet och lite kaffedejter.
Rumpapasset på Active var så prima att jag kände av träningsvärken igårkväll redan (tänk er det idag då!).
Hann inte glädas nåt mer åt det, för i Åbo märkte jag att jag glömt nycklarna i Raseborg.
Great!
Vilken höghusytterdörr är öppen mer halv 12 på natten?
Nä men precis!
Tur så slapp jag in med några förvånade grannar, haha, och sen fick jag tag i min sovande kämppis.
:D

Med tanke på hur gårdagen slutade så tänkte jag att tenten nog far åt helvete.
Steg upp tidigt och travade till skolan för att skriva den, och till min förvåning så var de två frågorna som skulle besvaras någorlunda lätta.
Gjorde tydligen inget att jag inte orkat läsa ett piss.
Eller skall inte ropa hepp ännu, har ju inte fått reda på nåt resultat liksom...
Nåjo, efter tenten blev det ett axelpass på gymmet, följt av lite handel och kaffe på stan.
Myspys med fina flickor <3
Och snart skall jag och lyfta röven från soffan och fara ut och springa.
Perfekt avslut på denna onsdag.

PUSS!

Dagens vitaminer!

Bästa syster <3

Glad tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar