söndag 22 november 2015

En hurja lördag

Hej på er vänner!

Söndagkvällen börjar lida mot sitt slut, och jag skulle egentligen inte kunna vara lyckligare!
Knäppt - kanske, men har just skrivit klart min hemtent och skickat in den, så ni kanske förstår.
Har stressad med den hela veckan, och började ju inte egentligen med den förrän torsdag, så var verkligen sent ute.
Att jag dessutom inte skrev ett skit på fredag hjälpte ju inte precis.
Lyckades dock klämma fram 13(!) sidor till denna tent, så fan ta mig om jag inte blir godkänd!

Anyway.
Lördag igår, och dagen var i sig jättebra!
Började dagen med ett gött träningspass på gymmet, med Sandra som sällskap.
Hur svettigt som helst, så det smakade gott med en dusch och lite mat i magen efteråt.
Fick därefter en hel del skrivet, innan det var dags att packa ihop sig och köra efter Josse och vidare till Robban.
En spel- och bastukväll stod på schemat, och meningen var att det skulle vara sådär chill.
Blev nog allt annat än chill, då musiken dåånade genom hela natten, spriten flödade och folk var på så saaaaattans bra humör!
Alltså det sades att inga magmuskler skulle ha behövats träna den veckan, vi tog igen allt under kvällen.
Nä men seriöst, det var jätte sådär mysigt och chill, tillika som vi dog av skratt och spelade drickaspel.
Det var lite dirrty emellanåt, men vem fan bryr sig?
Kul hade vi!
:)

Så jag tar nu sikte på den kommande veckan, och de utmaningar som den för med sig.
Hit me - I'm ready!

PUSS!

Alltid good times med denna pingla <3

Dessa peepz och Staffan till = keikkers, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar