tisdag 10 november 2015

Praktiklivet

Godkväll alla!

Praktiken har kört igång med full fart, och det känns som om dagarna bara rinner iväg.
Har inte gjort nåt annat dessa två dagar än varit på praktik, sprungit på stan, lagat mat, ätit, sovit och tränat.
Är så slut i skåpet efter 8 timmar på dagis, att jag är helt redo att somna när jag kommer hem.
Så mycket nytt att ta in den första veckan - huhhu!
Men har som tur fått in träningen varje dag iallafall, och körde idag t.ex ett super benpass.
:)

Är alltså vid liv och allting knallar framåt.
Även om praktiken är kul och man lär sig en massa nytt, så ser jag nog fram emot veckoslutet och lite ledigt.
Har en massa program nämligen de kommande dagarna, så tror jag skulle må bra av att ta lite tid för mig själv.
En dejt med finaste Maduskan, träffis med fammo, bowling och ett besök till Åbo står på schemat.
Och allt det före lördagen.
Men jag klagar inte.
Dagarna går och snart har vi julen här!
Lovely!

Men ha det bäst hörni,

PUSS!
En svettlök under dagens pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar