måndag 2 november 2015

New week, new beginning

Godkväll på er!

Är laddad för en ny vecka, den sista veckan före praktiken.
Nästa måndag är det nämligen dags att stiga in på dagis och leka dagistant i sex veckor framåt.
Är inte klar alltså förrän julen står vid dörren, och jag kan då vinka hejdå åt Novia för detta år.
Inga större känslor ännu för detta, men hoppas bara det blir bra!
:)

Något som inte gick lika bra var lördagen.
Förfesten hos Emilia var guld, och det roliga folket gjorde det awesome!
Var helt passligt lullig när vi slapp till krogen, och tänkte att dethär blir ju bra.
Njaa, så blev det ju inte och festandet gick lite väl hårt.
Såpass hårt att morkkisen var på topp på söndag och jag fick skicka tack-och-förlåt mess åt folk.
Särskilt åt finaste Madde <3
Iallafall så måste jag ta det lite lugnare nu och fokusera på mina mål gällande träningen istället.
Orka sabba allt för lite fest som man ändå inte kommer ihåg.
Huoh.


Blev så glad när så många hade satsat på att klä ut sig!


Fina typer!

Emilia hade också dekorerat - vilket var jättekul!

Spoooky!

En färdig kissekatt.

Denna måndag har dock gått mycket bättre, och tränandet på gymmet gick super!
Cardio + triceps/bröst stod på schemat och jag hade bra med energi till det.
Märkte visserligen att kroppen ännu var lite sönder, men det gick bra ändå.
Allt går bara man vill.
Så nu hör ni siktar vi på en bra vecka,

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar